Monday, January 31, 2011

Dag Fontys, hallo LOI

Nu ik officieel uitgeschreven ben bij Fontys en tot mijn grote verbazing zelfs nog wat collegegeld teruggestort kreeg, kan ik me écht volledig op mijn LOI opleiding storten.
Vandaag ben ik bezig met het hoofdstuk 'organisatietheorieën' van het onderdeel Management. En eigenlijk vind ik dit helemaal niet boeiend... althans, tot op zekere hoogte dan. Dus ik wissel af, zodat ik ook daadwerkelijk weet wat ik lees (en niet alleen de woorden lees zonder dat het tot me doordringt wat er staat). Nu even bloggen, daarna weer een stukje lezen. Vervolgens weer even de vaatwasser verder uitruimen en daarna weer een stukje lezen. Even op Facebook kijken en daarna weer een stukje lezen.
Niet te hard van stapel lopen, want dat werkt niet. Rustig aan, dan gaat het het best. En, uiteindelijk, ook het snelst.