Tuesday, January 18, 2011

Postdepot

Vanmiddag moet ik voor het eerst vanuit het nieuwe postdepot met mijn fietsje vertrekken. Nu weet ik dat het in een garage is, maar natuurlijk zijn daar (waar het moet zijn) drie garagedeuren naast elkaar... ach, mijn sleutel doet het vast wel op één van die drie! Toch?
Als het goed is (dat wil zeggen, als ik me niet vergis) heb ik vandaag een wijk die pas vanmiddag om een uur of 1 wordt aangeleverd. Dus zit ik nu lekker te leren. En af en toe te facebooken. Dat gaat zo tussendoor.
Vanmiddag na de post ga ik denk ik verder met het samenvatten van het vierde hoofdstuk Vertalen Engels I. En misschien dat ik dan vanavond wel eventjes woordjes ga stampen, want dat moet ook gebeuren! Maar dat zie ik dan wel. En dat ligt er ook aan waar Danny zin in heeft. Misschien gaan we wel lekker verder met Silent Hill....