Thursday, January 6, 2011

Regenachtig

Nou, was dus gisteren dat ik met een kaartje eropuit werd gestuurd. Ik deed uren langer over die wijk dan er normaal voor staat, maar ik ben eruit gekomen (nadat ik twee keer terug was gegaan om nieuwe huis-aan-huis blaadjes te halen).
Vandaag had ik mijn 'eigen' wijk - blijft grappig, jezelf post geven.
En vandaag zat de hardcover van Legenden in de bus - bij de buurman... pakketje van DHL dat niet door de bus paste, dus dan komt het meestal bij een buurman terecht. Maar wat een mooi exemplaar is dat boek zeg! Dat miste nog in onze verzameling, dus Danny en ik zijn weer erg blij!
Vandaag ben ik ook lekker nat geregend, maar Danny had een blik erwtensoep opengetrokken in de pauze. Toen ik thuiskwam heb ik de andere helft lekker opgewarmd en zo ben ik weer blij :)