Saturday, February 4, 2012

Versies stapelen zich op...

Als ik grondig herschrijf, sla ik dat document altijd op als een nieuwe versie. Zo kan ik later nog een klein beetje terugvinden hoe het 'ontstond' -- en het is ook handig als ik hele stukken wil schrappen, voor als ik later toch nog besluit dat sommige delen wel bruikbaar zijn.

De verschillende versies van hoe-het-ook-gaat-heten (de titel gaat volgens mij nog aangepast worden, maar misschien ook niet) beginnen zich nu op te stapelen. En hoewel ik aanvankelijk dacht: wow, dat wordt een hoop werk, blijkt het nu mee te vallen.

Ik heb alleen werkelijk geen flauw benul hoeveel ik straks overhoud, want een groot deel kan er toch echt uit... maar ik zit ook stukken tussen te voegen, wat de inschatting nog moeilijker maakt. Nou ja: ik zie het vanzelf. Het lijkt in ieder geval sneller te gaan dan ik aanvankelijk had verwacht, maar schijn bedriegt nog wel eens...