Tuesday, February 7, 2012

Punt uit.

Daar gaat geen 10% meer vanaf volgens mij. Ik heb al zoveel zitten schrappen en bijwerken... heb nu 78.000 woorden ongeveer, wat genoeg zou zijn om het in te sturen naar Dromen & Demonen. Het is een heel ander boek geworden als de oorspronkelijke eerste versie.

D&D -- Doe ik dat ook? Een schrijfwedstrijd?

Ik weet het niet. Eerst zelf maar eens het geheel goed, aandachtig doorlezen. Dat heb ik de laatste dagen ook al gedaan. Dat ga ik nog een keer doen. Kleine foutjes (puntjes, komma's, rare zinnen etc.) moeten er nog uitgehaald worden, maar nu zou het wel moeten kloppen.

Mijn puzzel ligt op tafel. De stukjes zitten in elkaar. Is het mooi geworden? Dat kan ik nu niet zeggen. Dan moet ik even een paar meter achteruit, zodat ik het grote geheel kan zien. Momenteel staar ik nog naar de afzonderlijke stukjes.