Wednesday, February 16, 2011

School

Wat een prettige gesprekken heb ik toch altijd met m'n moeder!
Nee, met een diploma van de LERARENOPLEIDING krijg je géén administratief baantje.
Been there, tried that.
Blijkbaar dringt dat niet door. Zelf had ik dat ook niet verwacht, maar zo is het nu eenmaal. Als ik ook maar even had verwacht ooit nog eens iets met dat klote-diploma te kúnnen, had ik wel geprobeerd om het af te maken.
Maar ik heb er zo weinig aan. Dus ga ik m'n tijd niet langer verdoen. Mijn leven is een stuk prettiger sinds ik met Fontys ben gestopt. Geen stress, bijna geen hoofdpijn meer (toeval?), en een studie die ik wél leuk vind.
Tsja... misschien moet ik dat eens een keer gaan vertellen. Maar één ding tegelijk - het is al heel wat dat m'n ouders weten dat ik met m'n school ben gestopt. Dat ik al een tijdje bezig ben met wat anders, daarmee wacht ik nog om dat te vertellen.
Hoewel m'n eerste studiedag op de dag valt dat m'n vader 50 wordt, dus zó lang zal het niet duren voordat ik het ga zeggen.