Monday, February 7, 2011

Lekker Bezig!

Vandaag kwam ik erachter dat Office One Note voor mij best een makkelijk programma is. Ik moet namelijk proberen om mijn woordenschat te vergroten - althans, dat moet ik niet proberen, dat moet ik doen. Dus daarvoor leer ik steeds woordjes, maar sommige woorden zijn moeilijker erin te stampen dan andere woorden. En om daarvoor nu en lijst aan te maken in Excel of Word - dat werkt niet handig.
Dat werkt handiger in OneNote, dus. Dus ik heb nu netjes een lijstje met woordjes uit de lesstof; als ik het woord ken, kan ik het schrappen. En zo ook met een lijstje woordjes die niet uit de lesstof komen, maar die ik lukraak overal tegenkom (boeken, Facebook/Farmville, films, etc.).

Gaat lekker vandaag! Ik begin aan mijn tweede hoofdstuk van de dag, ik zit m'n samenvattingen te leren van de vorige hoofdstukken Vertalen en ondertussen heb ik een steeds beter zicht op waar ik mee bezig ben en hoe ver ik in mijn studie sta. Eens kijken of het me lukt om nóg een hoofdstuk te lezen vandaag.