Thursday, December 20, 2018

Wist je dat ...

... ik tegenwoordig ook op Hebban vertoef?

Je vindt me hier: https://www.hebban.nl/!/NinjaPaap

Iedere donderdag zet ik een kort blogje op Hebban. Ik hoor je al zeggen: Ninja, waarom zwerf jij rond op 3 verschillende websites! Twee blogs en dan ook nog Hebban?

Nou, dat heeft een reden.

Op Hebban houd ik nu ook bij welke boeken ik heb gelezen. Dat vind ik zelf prettig. En daar kan ik heel goed korte blogjes over mijn verhalen kwijt, en over hoe ik denk over fantasy en schrijven. Ook leuk. Vaak zet ik daar korte verhaalfragmentjes neer en meestal schrijf ik er luchtige posts.
Mijn laatste blogpost daar: Is het een mens of een elf of ...

Op mijn Wordpress schrijf ik louter posts die rechtstreeks met mijn verhalen te maken hebben. Daar kan ik pdf's uploaden (zodat jullie die kunnen downloaden ;) ). Het is de plek waar ik mijn gratis verhalen deel.
Voor wie het nog niet wist, de link naar mijn Wordpress: Mijn Wordpress - waar ik verhalen deel

En deze? Mijn blogspot is heerlijk om in het algemeen te kunnen schrijven, over alles wat met schrijven te maken heeft, over mijn eigen sores, over ... al het andere. Als ik wat dieper op de theorie achter het schrijven wil ingaan, doe ik dat hier.
(Geen link nodig, hier zit je immers nu te lezen!)

Dus ja. Ik ben actief op 3 verschillende websites (en dan heb ik het nog niet eens over Facebook) maar dat is niet per ongeluk. Iedere site is toch net even anders ...