Thursday, March 8, 2012

Ik mág dat zeggen; ik ben immers zelf ook een vrouw.

Afgelopen zondag was ik, samen met Tini en Danny, bij Rammstein. Daar hoef ik natuurlijk niets over te vertellen; Rammstein is altijd geweldig en dit concert vormde daarop geen uitzondering.

Maar ná het concert liep Ahoy, vanzelfsprekend, leeg. Duizenden mensen stroomden naar metro, trein en auto. Keurig netjes wachtte iedereen tot het licht op groen sprong en met z'n allen liepen we over het zebrapad naar de overkant.... waarbij we gehinderd werden door een auto die midden op dat zebrapad stil stond. Lekker onhandig, lekker dom.
Ik keek om, met de gedachte 'het zal toch niet' al in mijn hoofd. Maar; jawel, het was wel zo. En tussen de Rammsteiners flapte ik er hardop uit: "Ja hoor, het is weer een vrouw!" (En ja, daar werd smakelijk om gelachen :P )