Wednesday, July 18, 2012

Terug naar de tekentafel

Ik baal wel een beetje, maar tegelijkertijd ben ik ook een beetje trots. Ik kreeg vandaag deze reactie van de uitgeverij:

We zien evenwel geen mogelijkheid tot uitgave in ons fantasyfonds. Het mansucript is goed geschreven, maar de setting is niet voldoende uitgewerkt: het is niet duidelijk hoe het land, de samenleving en de verschillende volkeren in elkaar zitten.

Helaas, dus. Ik weet nog niet hoe ik e.e.a. ga aanpassen in het boek. Voorlopig ga ik me eerst even op mijn studie storten. In ieder geval ben ik blij dat ik het naar WB Fantasy heb gestuurd - die uitgeverij komt haar beloftes na; ik had binnen 3 maanden reactie en inhoudelijk kan ik daar ook nog wat mee. Ik kan terug naar de tekentafel. Nu nog uit zien te vogelen hoe ik dat ga aanpakken.