Friday, July 6, 2012

Longlist bekend



Een aantal weken geleden heb ik mijn inzending voor de Tropische Schrijfwedstrijd ingestuurd. Vandaag werd de zogenaamde "longlist" bekend gemaakt - de kanshebbers op de eerste plaats in de Tropische Schrijfwedstrijd. Je kon een schrijfcursus, e-reader en boekenpakket (dat is allemaal één prijs) winnen. Eigenlijk zag ik die schrijfcursus wel zitten... maar helaas, ik sta niet op de longlist. Dus ik maak geen kans meer.

Ik vind het wel jammer dat ik er (voor zover ik weet) nooit achter zal komen waar mijn verhaal dan ergens geëindigd is. Het biedt wel wat troost dat er meer dan 100 (!) inzendingen waren. Dat is dus voor het eerst dat ik aan zo'n grote wedstrijd heb meegedaan - de UA en de PTA waren veel kleiner.

Voor de geïnteresseerden, hier is het volledige nieuwsbericht:

Longlist Tropische Schrijfwedstrijd bekend