Saturday, March 31, 2012

Paul Harland Prijs

De Paul Harland Prijs is de oudste en meest gerenommeerde schrijfwedstrijd voor verhalen in de genres sciencefiction, fantasy en horror in het Nederlandse taalgebied (tot 10.000 woorden).

Zo staat het in ieder geval op de site: Paul Harland Prijs
En dat is natuurlijk leuk, of super, of geweldig - of hoe je het ook maar noemen wilt... maar áls ik meedoe, wil ik dit keer eigenlijk wel een goed verhaal insturen. Geen halfslachtige fantasy, zoals mijn inzending voor de UA. En ja, ik heb een verhaal liggen... maar nee, dat is 'm ook niet helemaal. Die moet gewoon lekker op m'n pc blijven staan en daar verder nooit vanaf komen. Voer voor de 'oefenruimte', meer niet.

Vandaag heb ik nog zitten sleutelen aan een tweede verhaal, maar ook dit verhaal heeft last van mijn drift-tot-het-insturen-van-iets-goeds: ik twijfel. Ik twijfel aan de kwaliteit van het verhaal. Nu heb ik dat al heel snel, maar toch... misschien toch maar even verder denken. Juli is tenslotte nog ver weg...