Thursday, April 26, 2012

Het dondert en het bliksemt!

Onweer! Het dondert en het regent - gelukkig zit ik binnen.
Vandaag is de container, met de oude badkamer én nog wat zooi uit de schuur, opgehaald. De 'nieuwe' badkamer staat klaar voor de tegels, maar de tegels zijn er nog niet. Dat is eigenlijk wel mooi: dat geeft ons een paar dagen rust, en volgende week woensdag gaan we natuurlijk trouwen, dus dan kan er ook niet geklust worden. Kan ik het hier weer een beetje op orde krijgen zo, voordat de visite woensdag voor de deur staat :)

Maar nu even niet. Nu zit ik op de bank, een beetje te typen. Ik ben behoorlijk afgebrand en ik heb een fijn begin van hoofdpijn, dus nu wil ik gewoon lekker schrijven - even rust. Ik heb thee, ik heb bueno en buiten regent het, maar ik zit droog - wat wil een mens nog meer?