Tuesday, December 21, 2010

Top 2000

Op dinsdag krijgen we meestal de Veronica-gids keurig netjes op de mat geworpen. Zo ook vandaag. Maar wat wil nou het geval; er zat de complete lijst van de top 2000 in! Dat vind ik wel leuk!
Dus ik heb lekker even de lijst door zitten kijken.

Eagles op 1 - goed, Queen hoeft niet ieder jaar op 1 te staan, toch? Dus die staan op 2 ;)
Maar wat me opviel was dat Coldplay best vaak in de lijst staat (voor zo'n 'jonge' band); 10 keer, als ik me niet vergis. Waarvan 2 keer (!) in de top 10! Eén keer met Viva la Vida, op 7, en met Clocks op 8.

Ik ga er weer voor zitten, vanaf 25 december, dat weet ik wel. Altijd leuk om weer te horen. Maar het leukste vind ik dat het 24 uur per dag non-stop is. Dát is een hitlijst. Daar kunnen andere zenders, zoals Veronica, nog wat van leren.