Wednesday, December 29, 2010

Ginny

Ginny (mijn pony, die bij mijn ouders staat) heeft waarschijnlijk artrose. Dat strompelt dus heel erg zielig door de wei, al een tijdje. Nu krijgt ze medicijnen die tot nu toe wel aanslaan, maar hopelijk blijven ze ook werken. Anders wordt het lopen weer steeds pijnlijker en dat is behoorlijk zielig.
Nou ja, goed, als ze met medicijnen gewoon kan blijven lopen en dat helpt - dat is wel heel erg fijn natuurlijk. Het is wel prijzig; honderd euro per maand... ik denk toch dat ik mijn bankrekening een beetje ga plunderen, want om mijn ouders dat helemaal te laten betalen vind ik ook zoiets. Per slot van rekening is het eigenlijk mijn pony. Maar dat moet ik nog even uitzoeken - eerst eens werken en loon binnen krijgen (want van een lege rekening kan je moeilijk geld halen).
Ik vind het zielig; het was juist altijd een pony die keihard door de wei racete. Dat zit er nu niet meer in. Sterker nog, als die medicijnen niet aanslaan kan er waarschijnlijk helemaal niets meer gedaan worden en moet ze uiteindelijk ingeslapen worden. Dus ik zit te duimen dat het wel degelijk werkt en dat het effect niet afneemt!