Monday, December 31, 2018

De planning voor 2019

Goede voornemens heb ik nooit special gereserveerd voor oudjaarsdag, aan jaaroverzichten doe ik niet snel, maar er staan wel een paar leuke dingen op de planning voor 2019 - dus die ga ik toch maar eens even noemen!

- Een uitgever vinden voor Kándha (dát mag een voornemen worden genoemd).

- Oragayn publiceren! In 2019 wordt Oragayn gepubliceerd via Perubo Publishing. Voorlopig kun je die roman nog volgen via ninjapaap.wordpress.com/ - de wordpress-website waarop ik dit verhaal gratis deel. Lees 'm gratis nu het nog kan! Er komt een bloedmooie kaft bij, er gaat nog redactie overheen - het is al een prachtig verhaal, maar het wordt nog mooier opgepoetst.

- Deel 3 van de Sireyla-serie moet verder worden geschreven en dat gaat ook gebeuren. Wordt volop aan gewerkt.

- Afstuderen! In 2019 rond ik mijn opleiding tot vertaler Engels af.

- Meer verhalen delen via mijn wordpress. Ik heb een aantal korte verhalen die ik dolgraag met jullie deel. Een aantal stuur ik eerst in naar literaire tijdschriften, andere zet ik meteen op mijn website. Hou dus die wordpress in de gaten! Onder "korte verhalen" vind je - uiteraard - de korte verhalen. En dat is lang niet altijd fantasy!

- Bloggen op Hebban. Ja, ook dat gaat door.

- Ik ben nu ook een schrijver tussen de kassen! Je vindt me hier: schrijvers tussen de kassen


Kortom: ik heb in 2019 genoeg te doen en jullie hebben in 2019 leuk leesvoer van me om naar uit te kijken.

Maak er een goed jaar van, wees voorzichtig met vuurwerk en natuurlijk tot 2019!