Wednesday, October 16, 2013

Voor je het weet...

... zit je 's ochtends om tien uur braaf voor de tv naar Koffietijd te kijken.

WAT?

Ja. Ja, het is zover. Ik kijk 's ochtends naar Koffietijd. Meestal met een half oog, want eigenlijk zit ik ondertussen altijd te lezen, te surfen of een poging te doen om huiswerk te maken, maar toch. Het staat aan. Zo kom ik erachter dat Paul Turner inmiddels toch wat woordjes Nederlands praat, bijvoorbeeld. Wil ik dat weten? Heb ik het nodig om dat te weten? Welnee, natuurlijk niet, maar ik krijg het mee. Vraag me ook niet wat er vandaag verder allemaal in dat programma gebeurd is, want ik zou het je niet kunnen vertellen. Half oog, remember... Achtergrondvulling. Stel je toch eens voor dat het zo erg wordt dat ik er eerdaags écht naar ga zitten kijken. Nee, dan is het pas erg geworden. Brrrrr....