Tuesday, January 31, 2012

Ik kan het niet laten...

... en dan volg ik De Regels van sai King ook nog eens niet helemaal op. Ik zit stukken tekst toe te voegen in mijn eerste boek. Terecht, denk ik, want het was vrij eenzijdig - er zit nu meer afwisseling in en ik hou wel van onheilspellende zinnetjes waarvan je pas echt snapt waar ze op slaan als je een heel stuk verder bent in het verhaal. Tot nu toe is het ook nog niet het grote hak- en zaagwerk; daar ben ik nog niet aan toe (het eerste deel valt wel mee, hier hoef ik nog geen hoofdpersonen te wissen zoals verderop wel het geval gaat zijn). Tot nu toe is het vooral toevoegen en kleine stukjes verbeteren of schrappen.
Tot nu toe ga ik lekker.

Maar ja, het is natuurlijk geen huiswerk maken he.

En dus gaat m'n Word-document zonder spellingcontrole (daar is het te groot voor, dat kan die arme Word al lang niet meer aan) weer dicht. En ga ik nu weer verder met waar ik mee verder MOET: Engels.